Denna blogg handlar om min resa från överviktig till en friskare tjej med normalvikt. Till min hjälp har jag fått ett VERKTYG som är en GASTRIC BYPASS. Ett verktyg som jag ska vårda hela livet ut!

LilySlim Weight loss tickers

måndag 19 september 2011

Opererat smaklökarna?

Har fått ett så konstigt sug på................KAFFE!



Har aldrig varit någon stor kaffedrickare ca 1 kopp/dag och då innehöll den mjölk och socker/suketter.

Nu har jag blivit överkänslig mot sött verkar det som, då jag blir alldeles sötsliskig i munnen efter intag av söta saker (som te.x saftsoppa)

Så nu tycker jag helt plötsligt om Kaffe utan socker (men med mjölk ff) + att jag är sugen på det heeeeela tiden.

Så nu till min fråga..........opererade dom smaklökarna också? :-)


Photobucket

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämnar du en kommentar ANONYMT får du gärna skriva ditt namn efter kommentaren! Blir roligare då om jag vet vem du är! :-)