Denna blogg handlar om min resa från överviktig till en friskare tjej med normalvikt. Till min hjälp har jag fått ett VERKTYG som är en GASTRIC BYPASS. Ett verktyg som jag ska vårda hela livet ut!

LilySlim Weight loss tickers

måndag 19 september 2011

Flytet!

I dag har jag varit opererad 1 vecka, var tar tiden vägen?

Mina dagar är väl inrutade just nu då jag endast äter flytande kost 7 ggr/dag och ska göra det i 3 veckor till :-s

Har provat mig fram, vad, hur och när (hade jag redan schema på) jag ska äta. Varje måltid tar ca ½ timme och sen ska det drickas vatten emellan. Så det blir inte mycket tid över.

Så här kommer mitt ätande att se ut på ett ungefär:

(ska ätas med tesked också, fast juicen sippar jag på)

Så ni förstår nog att mina dagar är fullpackade med Sörplande!
Photobucket

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämnar du en kommentar ANONYMT får du gärna skriva ditt namn efter kommentaren! Blir roligare då om jag vet vem du är! :-)