Denna blogg handlar om min resa från överviktig till en friskare tjej med normalvikt. Till min hjälp har jag fått ett VERKTYG som är en GASTRIC BYPASS. Ett verktyg som jag ska vårda hela livet ut!

LilySlim Weight loss tickers

måndag 19 september 2011

Hemgång!

Vaknade vid 6 men tvingade mig att ligga kvar till 7. Vid dagens frukost som bestod av Youghurt *mums* fick vi samtidigt lite information från Dietisten.

Förmiddagen gick till att sörpla vätska, bli utskriven efter samtal med läkaren. Han hade baaaara bra att säga då min operation enligt honom varit en A-operation.

Till lunch skulle vi prova varm soppa som var en Tomatsoppa (också god)

Äntligen fick jag ringa älsklingen och säga att jag var "hämtbar".

Såååååååå skönt att komma hem, "borta bra men hemma bäst"!

Resten av kvällen sörplades det och det blev en tidig kväll.


Photobucket

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämnar du en kommentar ANONYMT får du gärna skriva ditt namn efter kommentaren! Blir roligare då om jag vet vem du är! :-)