Denna blogg handlar om min resa från överviktig till en friskare tjej med normalvikt. Till min hjälp har jag fått ett VERKTYG som är en GASTRIC BYPASS. Ett verktyg som jag ska vårda hela livet ut!

LilySlim Weight loss tickers

måndag 19 september 2011

Dagen efter..........

.......vaknade vid kvart över 6 efter en något rörig natt (se tidigare inlägg)
Började teskeda i mig lite vatten och värktablett.
Bytte sen om från sjukhusskjortan till egna myskläder, mycket skönare!

Tog sen en prommis á 100m till köket för att hämta dagens frukost.........en kopp buljong. Det var sååååååååå gott!

Till "efterrätt" blev det lite röd saft, lika gott det (glömde ta bild på den röda smakupplevelsen)
Resten av dagen tillbringade jag promenerande i korridoren, sörplandes på buljong/saft/vatten till sällskap hade jag den här snyggingen.


Vid 5 tiden blev jag fri från den och det var en riktig befrielse!

Kvällen fortsatte på precis samma sätt som under dagen, sörplandes på allehanda vätskor och promenerande men utan min kompis på hjul.

Hemlängtan började tränga sig på ju bättre jag mådde så det var så skönt att få lägga sig tidigt utan dropp med mindre smärta och sova förhållandevis bra.
Drömde självklart om hemgång!

Fortsättning följer.........................................................

Photobucket

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämnar du en kommentar ANONYMT får du gärna skriva ditt namn efter kommentaren! Blir roligare då om jag vet vem du är! :-)