Denna blogg handlar om min resa från överviktig till en friskare tjej med normalvikt. Till min hjälp har jag fått ett VERKTYG som är en GASTRIC BYPASS. Ett verktyg som jag ska vårda hela livet ut!

LilySlim Weight loss tickers

onsdag 21 september 2011

Håll!

Faaaaaaaaaaan!

Har ju mått så bra ända sen operationen, har haft en liten "håll" känsla på höger sida men inget som jag oroat mig för.

Igår skulle jag ta upp en sak från golvet och böjde mig självklart dubbelvikt(pucko), när jag gjorde det kändes det som om det nöp till/klämdes där hållkänslan sitter.

Fick liiite ont efter men ingen fara försökte vila så mycket som möjligt resten av dagen.

Men idag känns det mer svullet(på insidan) och hållet finns där hela tiden.

Ringde sjukhuset som lyssnade med min läkare och ringde tillbaka inom 15 minuter(kanon) och jag ska prova Voltaren idag o imorgon och se vad som händer.

Är jag inte bättre på fredagmorgon skulle jag ringa tillbaka då min läkare har mottagning den dagen.

Min teori är att det är levern som är irriterad, dom lyfter ju på den under operationen så det kan bli typ som ett blåmärke. Sen när jag böjde mig kom irritationen i kläm. Hoppas det är något sånt för jag inget ont över nya/gamla magen som sitter på vänster sida.



Så håll tummarna för mig är ni snälla att det bara är något så enkelt!



Photobucket

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämnar du en kommentar ANONYMT får du gärna skriva ditt namn efter kommentaren! Blir roligare då om jag vet vem du är! :-)