Denna blogg handlar om min resa från överviktig till en friskare tjej med normalvikt. Till min hjälp har jag fått ett VERKTYG som är en GASTRIC BYPASS. Ett verktyg som jag ska vårda hela livet ut!

LilySlim Weight loss tickers

torsdag 5 januari 2012

Dagens skörd!




Undrar om jag måste skaffa peruk snart? Det här är en av baksidorna med operationen. Kroppen kommer i chock av den snabba viktminskningen och ca 3 månader efter brukar håret börja lossna( som tur är så är det ju inte för evigt). Hoppas det stoppar innan jag blir för tunnhårig. Det är inte långt kvar nu! :-(

Photobucket

1 kommentar:

  1. Samma sak hände mig... Jag tappade nog runt 2/3 delar av mitt hår och alla naglarna fick åt helvete men det kommer tillbaka väldigt snabbt!!

    SvaraRadera

Lämnar du en kommentar ANONYMT får du gärna skriva ditt namn efter kommentaren! Blir roligare då om jag vet vem du är! :-)