Denna blogg handlar om min resa från överviktig till en friskare tjej med normalvikt. Till min hjälp har jag fått ett VERKTYG som är en GASTRIC BYPASS. Ett verktyg som jag ska vårda hela livet ut!

LilySlim Weight loss tickers

lördag 31 december 2011

23 Tulpaner= 23 år!

Idag firar jag och älsklingen 23 år! Var tar tiden vägen?

Älsklingen har varit sjuk i 1 vecka men kände sig lite bättre idag. Vid 2 tiden sa han att en god vän till oss smsat honom och ville han skulle komma förbi och hämta en "nyårspresent" (bor på granngården)

Han gick iväg och jag gick och småplockade (som vanligt)
Helt plötsligt hör jag honom komma in genom dörren och frågar varför jag inte svarat i mobilen. Tänkte då att han hade glömt nyckeln och stått utanför ett tag (vi har en sån där bricka man sätter mot en mottagare för att komma in i porten)

Går ut i hallen och där står han med en STOR bukett tulpaner.....23st!
Han hade lurat mig och skyndat sig upp till blomsteraffären för att köpa lila tulpaner till mig.

NU till det roliga/gulliga, när han var utanför huset tog han bort pappret på blommorna ringer mig på mobilen (jag brukar ALLTID höra, men inte nu tydligen) ställer sig på knä utanför porten med blommorna i handen väntar på att jag ska komma.

Jag dök som sagt inte upp eftersom jag inte hört mobilen, så när folk började glo, gardinerna hos grannarna började röra sig och han fick ont i knäna så gav min lilla romantiker upp. (kallt var det också)

Tror ni jag känner mig dum?



Han vet att jag älskar honom ändå men tråkigt att jag sumpade det när han gjorde lite extra.


Vi kör på 23 år till va älskling?
Photobucket

5 kommentarer:

  1. Grattis på er båda två, man blir glad av er!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack så mycket Eva vi blir glada av dig också! :-)

      Radera
  2. Vilken underbar man,,håll i honom mints 23 år till:)
    Glöm utmaningen för du ska väl hänga på:)
    Du har varit/är så duktig så kämpa vidare med oss andra..kramizar
    Släng in dina mål bara:)

    SvaraRadera
  3. Åh vad gulligt gjort :-) Och grattis såhär några dagar i efterskott :-)

    Kram

    SvaraRadera

Lämnar du en kommentar ANONYMT får du gärna skriva ditt namn efter kommentaren! Blir roligare då om jag vet vem du är! :-)