Denna blogg handlar om min resa från överviktig till en friskare tjej med normalvikt. Till min hjälp har jag fått ett VERKTYG som är en GASTRIC BYPASS. Ett verktyg som jag ska vårda hela livet ut!

LilySlim Weight loss tickers

lördag 3 december 2011

Flintis?

Är så trött på alla hårstrån överallt som ramlar från min skalle. För att inte tala om allt som lossnar när jag tvättar det. *gulp*



Så här blir det tyvärr efter en GBP, kroppen kommer i någon slags chock och man tappar hår. Det värsta för mig är ju att jag redan hade tappat liiiite hår innan open pga lågt järnvärde (som nu är på väg upp, halleluja) så det känns lite tunnt på knoppen kan jag säga.
Jag hoppas att det slutar innan allt är borta.

Får väl snart göra som alla ungdomar, köra med mössa 24/7............nääääääääääää!

Photobucket

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämnar du en kommentar ANONYMT får du gärna skriva ditt namn efter kommentaren! Blir roligare då om jag vet vem du är! :-)