Denna blogg handlar om min resa från överviktig till en friskare tjej med normalvikt. Till min hjälp har jag fått ett VERKTYG som är en GASTRIC BYPASS. Ett verktyg som jag ska vårda hela livet ut!

LilySlim Weight loss tickers

lördag 3 december 2011

Delmål!

Har varit så frustrerad i ett par dagar då jag hela tiden håller på att snubbla på ett delmål. Står precis och hoppar över 80kg strecket. Vill komma under in i 70-talet och sen ställa undan vågen för att endast väga mig 1 gång i veckan. Just nu väger jag mig varje morgon (vet att jag inte ska det) för jag vill inte missa när jag kliver under 80.   Jag vet att sånna här platåer kommer ibland men måste den komma just nu? Ena dan var det 80,0 sen 80,3 sen 80,0 (igen) och idag 80,5??????????
Troligtvis är det en massa vätska så idag ska jag vara jättenoga med att försöka få i mig massor med vatten mellan måltiderna.
Inte det lättaste kan jag säga då jag endast kan ta klunk för att sen vänta någon minut för en klunk till.
Så det tar ett tag!


Men vem har bråttom?


Photobucket

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämnar du en kommentar ANONYMT får du gärna skriva ditt namn efter kommentaren! Blir roligare då om jag vet vem du är! :-)