Denna blogg handlar om min resa från överviktig till en friskare tjej med normalvikt. Till min hjälp har jag fått ett VERKTYG som är en GASTRIC BYPASS. Ett verktyg som jag ska vårda hela livet ut!

LilySlim Weight loss tickers

tisdag 8 november 2011

Ska försöka bättra mig :-s


Jag är såååååå urusel på att BLOGGA!

Tycker dagarna rullar på i ett på både gott och ont. Tycker inte det händer så mycket som jag kan skriva om, fast det gör det ju om jag tänker efter.

Så nu ska jag försöka blogga ikapp med några inlägg. Gör flera inlägg så att det inte blir korvstoppning.

Min viktnedgång går åt rätt håll har gått ner nästan 14kg så nu börjar det synas ordentligt. Den 12:e är det 2 månader sen jag opererades så då blir det nya foton att jämföra med. Sätter självklart in det här!

Har börjat utvidga min mat med både pasta o ris, fungerade ok!



Det är fortfarande ett pusslande med maten och kommer nog att vara så ett bra tag tills mina nya rutiner/tider sitter i ryggmärgen.

Har haft lite magkatarr så nu äter jag magsårsmedicin och det börjar bli bättre.

Den 26:e var jag på Ersta på 6 veckors kontroll (dietist, sköterska) och allt var bra. Det enda problem jag har är att jag får som en svullnads (håll) känsla på höger sida under revbenen. Så om det inte blir bättre tills i mitten på november så tyckte dom att jag skulle boka en läkartid för säkerhets skull. Det verkar som det får bli så då det inte blivit varken bättre eller sämre på den fronten.

Fler NYA inlägg nedanför!

Kram till er alla som står ut med mitt sporadiska bloggande och tittar in här ändå!

Photobucket

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämnar du en kommentar ANONYMT får du gärna skriva ditt namn efter kommentaren! Blir roligare då om jag vet vem du är! :-)