Denna blogg handlar om min resa från överviktig till en friskare tjej med normalvikt. Till min hjälp har jag fått ett VERKTYG som är en GASTRIC BYPASS. Ett verktyg som jag ska vårda hela livet ut!

LilySlim Weight loss tickers

tisdag 8 november 2011

Sååååååå bra!

Har ni inte sett Mia Skäringers "Dyngkåt och hur helig som helst" måste ni göra det. Vilken show älsklingen och jag såg den i fredags och vi skrattade så jag hade kramp i käkarna.
Älskling var väl måttligt road innan vi började titta då han inte var speciellt förtjust i henne. Men nu har han ändrat sig och tycker hon var kanon och han ångrar inte att han tittade.



Photobucket

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämnar du en kommentar ANONYMT får du gärna skriva ditt namn efter kommentaren! Blir roligare då om jag vet vem du är! :-)