Denna blogg handlar om min resa från överviktig till en friskare tjej med normalvikt. Till min hjälp har jag fått ett VERKTYG som är en GASTRIC BYPASS. Ett verktyg som jag ska vårda hela livet ut!

LilySlim Weight loss tickers

torsdag 17 november 2011

Bort med dig...........schas............


................dumma förkylning.

Har varit småförkyld  i flera veckor, tycker att det kan försvinna nu.
Har inte kunnat träna något pga det. :-(
Vill komma igån med mina powerwalks igen men som jag känner mig törs jag inte chansa, orkar inte heller för den delen.

Mitt nästa delmål är nära nu fattas 1,5kg till jag kliver in i det ljuva 70-talet. Längtar!

Har en liiiiten hemlis på G men väntar några dagar innan jag berättar. Nyfiken?


Ha en bra dag!
Photobucket

1 kommentar:

  1. Hej! Vad bra det ser ut att gå för dig med din viktminskning. Kul med Heas julutmaning :)

    SvaraRadera

Lämnar du en kommentar ANONYMT får du gärna skriva ditt namn efter kommentaren! Blir roligare då om jag vet vem du är! :-)