Denna blogg handlar om min resa från överviktig till en friskare tjej med normalvikt. Till min hjälp har jag fått ett VERKTYG som är en GASTRIC BYPASS. Ett verktyg som jag ska vårda hela livet ut!

LilySlim Weight loss tickers

torsdag 17 november 2011

Alladin?

Innan operationen köpte jag mysbyxor i plysch och då satt dom tajt.

Igår sa älsklingen till mig att jag måste nog köpa nya snart för dom börjar fladdra för mycket och ser ut (enligt honom) som haremsbyxor. :-)

Fladderbrallor! :-)

Photobucket

2 kommentarer:

  1. Hej! Gillar din blogg.Har opererat mig den 17 okt och tycker det är roligt att följa din resa. Ta inte åt dig av dumma komentarer det får vi nog leva med. Kram Pia Nilsson ( Är med på fb gastric bypass sida)

    SvaraRadera
  2. Du är så duktig du !!!! Grattis från Lotta J

    SvaraRadera

Lämnar du en kommentar ANONYMT får du gärna skriva ditt namn efter kommentaren! Blir roligare då om jag vet vem du är! :-)