Denna blogg handlar om min resa från överviktig till en friskare tjej med normalvikt. Till min hjälp har jag fått ett VERKTYG som är en GASTRIC BYPASS. Ett verktyg som jag ska vårda hela livet ut!

LilySlim Weight loss tickers

torsdag 8 september 2011

Inskrivning imorgon!


Som titeln säger ska jag skriva in mig på Ersta imorgon kl 9.00.
Jag har ju redan gjort det här på sidan om när jag var med på älsklingens inskrivning.
Det blir ett infomöte i grupp (dom andra som ska opas samma dag som mig) utav sjuksköterska som informerar om hur operationsdagen går till. Sen kommer en sjukgymnast och berättar om hur viktigt det är att börja röra sig så fort man kan efter operationen.
Lite blodprov efter det och till sist samtal med Narkosläkaren. Sen får jag åka hem och inställa mig på sjukhuset kl.7,00 på måndag morgon *pirrpirr*


Samtidigt som jag skriver detta tittar jag på True Talent efter det blir det CSI Miami. Tror sen att sängen kommer ropa på mig, känner mig rätt så mör i kropp och knopp just nu.



Så jag önskar alla en God Natt!



Photobucket

2 kommentarer:

  1. Lycka till !!! Ska tänka på dig hela dan imorgon och hela dan på måndag !!! ;-)))) Kraaaammmm Lotta J

    SvaraRadera
  2. Lycka till!! D kommer att gå så bra för dig du har ju fördelen av att ha varit med å sett hur allt går till.. oroa dig inte!
    Skickar en STOR kram till dig!!! Hälsa Tommy oxå.
    /Anneli Larsson

    SvaraRadera

Lämnar du en kommentar ANONYMT får du gärna skriva ditt namn efter kommentaren! Blir roligare då om jag vet vem du är! :-)