Denna blogg handlar om min resa från överviktig till en friskare tjej med normalvikt. Till min hjälp har jag fått ett VERKTYG som är en GASTRIC BYPASS. Ett verktyg som jag ska vårda hela livet ut!

LilySlim Weight loss tickers

torsdag 25 augusti 2011

Tiden bara går!

Så tog den här dagen också slut. Hann med det som jag planerat idag + lite till.


Rensade klart det som var kvar i källaren, sååååå skönt att det nu finns plats för vinterförvaring av saker från landet. 

Kalopsen gjorde inte ont i magen, riktigt mumsigt. Det som var kvar mixade jag till "kalopssoppa" så nu finns det klart för ca 1 flytvecka efter min operation.



Blev så glad i förmiddags då dotter L ringde och sa att hon nu fått ett erbjudande på lägenhet i Uppsala. Så nu kommer jag att ha båda döttrarna boendes där. Roligt för dom men för långt borta för mig. Men det kunde ju vara värre att dom bodde i Kiruna eller nått, nu är det ju "bara" 10 mil som skiljer oss åt.

Nä nu blir det lite blogg o nyhetsläsning i datorn sen blir det hopp i säng!

Snart har den här veckan svischat förbi och jag närmar mig mitt nya liv med stormsteg *gulp*

Natti Natti

Photobucket

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämnar du en kommentar ANONYMT får du gärna skriva ditt namn efter kommentaren! Blir roligare då om jag vet vem du är! :-)