Denna blogg handlar om min resa från överviktig till en friskare tjej med normalvikt. Till min hjälp har jag fått ett VERKTYG som är en GASTRIC BYPASS. Ett verktyg som jag ska vårda hela livet ut!

LilySlim Weight loss tickers

fredag 26 augusti 2011

Nu är det fredagsmys ♪♫♫♪♪♪♫


Idag ska jag åka och handla lite på morgonen. Sen ska vi ev äta lunch med älsklingens styvmamma (hans pappa dog i höstas)

Ska sen fixa med lite " ditten o datten" här hemma. För i morgon åker vi till landet och plockar ihop det mesta som ska hem.
Bonusdottern med barn kommer dit också och då får vi packa lite grejer i deras bil. Blir väl en sista grillning för säsongen så det vackra vädret (som dom lovat) ska njutas av i fulla drag.

Ikväll är vi bjudna på middag hos bästa vännerna, kommer att bli mysigt som vanligt.

Vad ska du göra idag?
Photobucket

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämnar du en kommentar ANONYMT får du gärna skriva ditt namn efter kommentaren! Blir roligare då om jag vet vem du är! :-)