Denna blogg handlar om min resa från överviktig till en friskare tjej med normalvikt. Till min hjälp har jag fått ett VERKTYG som är en GASTRIC BYPASS. Ett verktyg som jag ska vårda hela livet ut!

LilySlim Weight loss tickers

söndag 28 augusti 2011

Har verkligen inte tid med det här!


Har forfarande jätteont i halsen och känner mig inte alls pigg.

Vi är just nu och passar älsklingens barnbarn (bonusbonus) och ska sova kvar, inte speciellt kul när man mår skit. Men men allt går med lite medikamenter i kroppen.

Imorgon böjar ju mina 2 veckors "flyt" innan operationen............HERREGUD bara 2 veckor kvar *gulp* men jag ska inte "flyta" utan äta 1000 kalorier/dag då jag inte tål Modifast. Men som jag mår nu är jag ju inte speciellt hungrig så det underlättar nog lite dom första jobbiga dagarna.

Igår och idag (på förmiddagen) hämtade vi hem alla saker från landet så nu har vi heeeela lägenheten full med saker som ska ner i källaren eller sorteras in i garderoben.

Men som jag mår nu så får jag lite panik att jag inte ska hinna undan allt innan operationen då jag också måste fixa i ordning saker åt dottern som ska flytta till Uppsala. Hennes saker är här och hon är redan där jobbandes boende i 2:a hand. Vi ska dit med hennes saker den 28:e september.

Får väl pula i mig värkisar och bara köra på!

Wiiiiiiiiiiii.............bara 2 veckor kvar :-)



Photobucket

2 kommentarer:

  1. Men alltså..
    Om du kan äta 1000 kcal och gå ner i vikt så kan du väl göra det utan en operation, eller?
    Känns som en jäkla genväg bara..

    /Maria

    SvaraRadera
  2. Otroligt dum kommentar. Genväg??????? Läs fakta först innan du kläcker ur dig dumma saker :-(

    SvaraRadera

Lämnar du en kommentar ANONYMT får du gärna skriva ditt namn efter kommentaren! Blir roligare då om jag vet vem du är! :-)