Denna blogg handlar om min resa från överviktig till en friskare tjej med normalvikt. Till min hjälp har jag fått ett VERKTYG som är en GASTRIC BYPASS. Ett verktyg som jag ska vårda hela livet ut!

LilySlim Weight loss tickers

fredag 19 augusti 2011

Då var det dags!

Då dök det MAGISKA KUVERTET upp!




Just det magiska kuvertet som är STARTEN på denna blogg.



Den 12/9 börjar resan mot ett nytt leverne, en ny kropp och förhoppningsvis mindre smärta.

Kommer att bli både långa inlägg som då innehåller detaljrika berättelser och information om allt som händer. Kommer också sticka in med småinlägg från mobilen.

Den här bloggen kommer att bli en "naken" sån (inte kroppsligen då, jo liiiite halvnaket blir det nog) utan kommer skriva ALLT!

Är ni kräsmagade så ska ni kanske besöka någon annan blogg :-)

Nu börjar NEDRÄKNINGEN!

Photobucket

4 kommentarer:

  1. MEN vad spännande!
    Klart jag följer dej som en liten valp i hasorna:O)

    kramiz Kin@

    SvaraRadera
  2. Härligt att se att du kommer blogga om din resa . Ska bli kul att följa . Lycka till.
    Kram Sussie

    SvaraRadera
  3. Så spännande! Ska bli skoj att få följa dig i din resa! Kanske kan vi stötta varann!

    SvaraRadera

Lämnar du en kommentar ANONYMT får du gärna skriva ditt namn efter kommentaren! Blir roligare då om jag vet vem du är! :-)