Denna blogg handlar om min resa från överviktig till en friskare tjej med normalvikt. Till min hjälp har jag fått ett VERKTYG som är en GASTRIC BYPASS. Ett verktyg som jag ska vårda hela livet ut!

LilySlim Weight loss tickers

lördag 17 mars 2012

Dagens Outfit á la 80-tal!

Provade lite kläder på skoj som hängt i garderoben en massa herrans år. Kommer nu i det mesta och den här klänningen fick jag av älsklingen i slutet på 80-talet. Har växt ur den men nu växt i den igen. Snacka om AXELVADDAR! :-)

Inget jag ska ha på mig idag, men kanske på någon roligare fest med fler modefreak som upptäckt axelvaddar igen. :-p

Dagens outfit på begäran av Camilla!

(klicka för större bild)


Photobucket

3 kommentarer:

  1. Nej men det är ju exakt det jag har! Har bytt båda stigbyglarna!!! Har du också gjort det? Kan inte du mejla mig och berätta i sådant fall:
    fiafit@hotmail.se

    SvaraRadera
  2. TACK för toipset om det gamla typsnittet!!!!

    SvaraRadera
  3. Halkade in på din sida, jag säger bara wow vilken förändring din viktminskning visar. Kul att se bilder på din viktminskningsresa! Det inspirerar! Bra också att få höra de baksidor som att tappa hår oxå har en vän som funderar på en sådan op hon är dock för ung för mitt tycke att göra en sån op men jag ska tipsa om din blogg. Hoppas du mår fint idag, såg att d var ett tag sen du gjorde ett inlägg?! / Mia

    SvaraRadera

Lämnar du en kommentar ANONYMT får du gärna skriva ditt namn efter kommentaren! Blir roligare då om jag vet vem du är! :-)