Denna blogg handlar om min resa från överviktig till en friskare tjej med normalvikt. Till min hjälp har jag fått ett VERKTYG som är en GASTRIC BYPASS. Ett verktyg som jag ska vårda hela livet ut!

LilySlim Weight loss tickers

söndag 15 januari 2012

Stoppning!

(klicka för större bild)
Efter nästan 22kg minus så ser min bakdel ut som en dunkudde utan dun (känns så också)
Lovar att jag kan göra "penntricket" också, det lilla som finns är vääääldigt hängigt.

Så nu fasar jag bara för att resterande kilon som är kvar ska forsätta att försvinna från baken.
Blir det så får jag nog använda sittring för annars kommer det nog att göra ont att sitta direkt på sittbenen.

Kanske införskaffa mig ett par trosor med inbyggd "push up"................suuuupersexigt :-)

Nä börja träna musklerna  kanske (om dom inte tagit semester)
Någon som vet några bra övningar för att kanske få lite form på "kudden" (utan dun)


Photobucket

4 kommentarer:

  1. Utfall, knäböj, promenader i backe, och även den här http://sparkibaken.se/dagens-ovning/dagens-ovning-liggande-hoftextension/
    Min kompis Terese som driver bloggen har många bra "dagens övning"...
    Lycka till!!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Camilla för tipsen! Ska kolla där för nu måste det fyllas på med lite dun i den här kudden. :-)

      Radera
  2. Va smart! Det borde jag nog kolla upp =)

    SvaraRadera
  3. http://viktdagboken.wordpress.com/2010/05/17/manga-bra-rumpovningar/ där har du några som jag brukar göra :-)

    SvaraRadera

Lämnar du en kommentar ANONYMT får du gärna skriva ditt namn efter kommentaren! Blir roligare då om jag vet vem du är! :-)