Denna blogg handlar om min resa från överviktig till en friskare tjej med normalvikt. Till min hjälp har jag fått ett VERKTYG som är en GASTRIC BYPASS. Ett verktyg som jag ska vårda hela livet ut!

LilySlim Weight loss tickers

onsdag 14 december 2011

Stjärngossarna!

Efter en lååååång väntan så är dom äntligen här!

( O-kullen)
(klicka för större bild)

Tidigt på luciamorgonen föddes dessa små underbaringar. Efter nästan 1 dygns väntan kunde vi andas ut.
Det var 3 små killar men den sista orkade inte hela vägen. :-(
Jag hade tippat på att dom skulle komma på lucia och det gjorde dom.

Det ska tas nya bilder idag med Sofies systemkamera så lite mer ögongodis blir det sen.

Photobucket

1 kommentar:

  1. Men vilka små sötnosar. Gisses så små de är :)
    Blir helt förälskad i dem ju :)

    SvaraRadera

Lämnar du en kommentar ANONYMT får du gärna skriva ditt namn efter kommentaren! Blir roligare då om jag vet vem du är! :-)