Denna blogg handlar om min resa från överviktig till en friskare tjej med normalvikt. Till min hjälp har jag fått ett VERKTYG som är en GASTRIC BYPASS. Ett verktyg som jag ska vårda hela livet ut!

LilySlim Weight loss tickers

fredag 30 december 2011

3½ månads resultat! (klicka på fotot för större bild)

Då var det dags för lite vikt o mått.
Missade 3månader då valparna föddes så det får bli en månaders redovisning istället.

Sen sist den 12/11 har det hänt massor på både vikt o mått fronten. Mår såååå jäkla bra!
Morgonens vikt var 76,7kg så nu är det bara 7hg kvar tills jag nått -20kg....wohooo!






(-79cm (-48cm 12/11) )


Photobucket

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämnar du en kommentar ANONYMT får du gärna skriva ditt namn efter kommentaren! Blir roligare då om jag vet vem du är! :-)