Denna blogg handlar om min resa från överviktig till en friskare tjej med normalvikt. Till min hjälp har jag fått ett VERKTYG som är en GASTRIC BYPASS. Ett verktyg som jag ska vårda hela livet ut!

LilySlim Weight loss tickers

onsdag 5 oktober 2011

Powerwalkat!



Ja då är jag igång med motionerandet på allvar. Powerwalking passar mig bäst just nu så den motionsformen får det bli ett tag framöver. Jag får inte styrketräna eller göra situps än då det bara är 3 veckor sen operationen. Ska vänta minst 6 veckor!

I måndagskväll var första gången sen innan operationen, det blev den "vanliga" rundan på 2½km (älsklingen är också med)
Igår blev det 2 pass, ett efter lunchen och ett kvällspass. Totalt 5km, känns i benen idag kan jag säga så idag blir det nog bara ett kvällspass.
På kvällspasset igår fick vi med oss sonen också, "Familjen Fitness" :-)

Här finns kvällspasset registrerat med all info:
Endomondo Walking Workout (länk)



Photobucket

2 kommentarer:

  1. Vad duktig du är!
    Hoppas du mår bra och att allt läker som det ska.

    Anneli

    SvaraRadera
  2. Jo men den funkar bra.Jag har inte varit inne nått på hemsidan än utan jag ladda hem appen och testa den.Det jag undrar är vart du hittade powerwalk?Jag hittar bara walk och fitness walking och det är med stavar vad jag kan se.

    SvaraRadera

Lämnar du en kommentar ANONYMT får du gärna skriva ditt namn efter kommentaren! Blir roligare då om jag vet vem du är! :-)