Denna blogg handlar om min resa från överviktig till en friskare tjej med normalvikt. Till min hjälp har jag fått ett VERKTYG som är en GASTRIC BYPASS. Ett verktyg som jag ska vårda hela livet ut!

LilySlim Weight loss tickers

fredag 21 oktober 2011

I´m alive!

Jag vet att det varit lite stiltje på bloggen men har haft lite annat för mig och inget direkt att skriva.

Min "minsting" blev 20 år för 1 vecka sen (var tar tiden vägen?)

Vikten går sakta men säkert ner, idag nådde jag mitt första delmål.
Att komma under 85kg och i morse stod det 84,8 på vågen *tjohoooooo*
Kläderna börjar bli lite stora så visst händer det saker utan att jag riktigt förstår eller ser det själv, men som sagt kläderna talar sitt tydliga språk. :-)

Ikväll har jag festat till det med lite jordgubbar doppade i mörk choklad ( 2 rutor 75%) och ett glas vitt ( svagare variant då starkare vinner känns som ren sprit på tungan)


                                        Mycket choklad blev det kvar!


                                    Det var sååååååååååå gott!

Önskar er alla en trevlig helg!


Photobucket

1 kommentar:

  1. Stort grattis till ditt första delmål!
    Fantastiskt bra jobbat1

    trevlig helg.
    Kramiz Kin@

    SvaraRadera

Lämnar du en kommentar ANONYMT får du gärna skriva ditt namn efter kommentaren! Blir roligare då om jag vet vem du är! :-)