Denna blogg handlar om min resa från överviktig till en friskare tjej med normalvikt. Till min hjälp har jag fått ett VERKTYG som är en GASTRIC BYPASS. Ett verktyg som jag ska vårda hela livet ut!

LilySlim Weight loss tickers

måndag 12 september 2011

Inkvarterad!



Ja då är jag här då. Har fått ett fint vitt armband med  mitt namn på och lite mediciner,

Ny operationstid är strax efter 12, så nu blir det några timmars nervös väntan.
(ja jag har egen kudde med mig)


Håll tummarna för mig nu,  kommer in här så fort jag orkar!

Photobucket

5 kommentarer:

  1. Håller tummar och tår!
    Lycka till!!!
    (klart det kommer att gå jättebra ♥)
    Anneli

    SvaraRadera
  2. Lycka till Nu !
    Kram Sussie W

    SvaraRadera
  3. välkommen till dit nya liv*;)

    SvaraRadera
  4. Kram din vän Synnöve

    SvaraRadera
  5. Grattis och lycka till med det nya livet. Kram till er och mest till dig Sussi från Flecke

    SvaraRadera

Lämnar du en kommentar ANONYMT får du gärna skriva ditt namn efter kommentaren! Blir roligare då om jag vet vem du är! :-)