Denna blogg handlar om min resa från överviktig till en friskare tjej med normalvikt. Till min hjälp har jag fått ett VERKTYG som är en GASTRIC BYPASS. Ett verktyg som jag ska vårda hela livet ut!

LilySlim Weight loss tickers

torsdag 25 augusti 2011

Nervös!



Vaknade idag av att jag kände mig nervös så fort jag tänkte på operationen. Tror att poletten har trillat ner nu att jag verkligen ska operera mig snart.

Har ju tusen saker i huvudet om saker som måste göras och förberedas innan operationen. Har bockat av några saker på "att göra listan" nu, känns skönt.

Idag ska jag göra det sista i källaren är typ 10% kvar att göra. Sen blir det storkok av kalops för det kan jag mixa och göra en soppbas på. *mums*

Ska ju regna hela dagen så då kanske jag får lite gjort här hemma ändå.
Photobucket

3 kommentarer:

  1. Oj, 18 dagar är kort tid, jag förstår att du är nervös!
    Jag har två vänner som genomgått din operation och det har gått jättebra för båda två. Inga komplikationer och vikten har rasat i precis rätt takt.
    Den enda som klagat är den ena tjejens man som tycker att klädkontot börjar bli lite väl stort nu förtiden. Det kan man leva med va?
    Lycka till!
    Kram, Anneli

    SvaraRadera
  2. Tack Anneli för din kommentar!

    SvaraRadera
  3. Jag har en kompis som gjort detta Op och hon mår bara bra,samt kilona rasade fort och det blev ett dyrt klädkonto men underbart/Lycka Till!

    SvaraRadera

Lämnar du en kommentar ANONYMT får du gärna skriva ditt namn efter kommentaren! Blir roligare då om jag vet vem du är! :-)